Hej och hå

Vädret bjuder på blåst och stora gråa moln idag. Inga glädjeämnen utanför fönstret alltså. Men det gör inget. Jag och mitt überspännande och actionfyllda liv ska plocka fram vårt hemliga vapen. Pluggböcker. Och efter det ska dagen fyllas upp med jobb. Men jag klagar inte, jag är faktiskt ganska nöjd.


Träningsvärken är ganska påtaglig idag. Innan jobbpasset igårkväll tog jag en sväng på gymmet och körde slut på några muskler i kroppen. Blev lite rygg, mage och lite annat smått och gått. Måste dock börja komma igång ordentligt med bålträningen, eftersom bålen är väldigt viktig att ha stabil. Speciellt när man löptränar som jag gör. Ska ta och lägga upp ett "bålprogram" och köra det. Kör jag igång nu kanske jag kan ha en stabil bål lagom till midnattsloppet som syrran och jag ska ner till Göteborg och springa. Taggad till tusen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0