På G

Kom hem från handledar/introduktionsutbildningen för någon timme sen. Om jag ska vara ärlig är jag inte alls pepp på att ta körkort nu efter all skrämselpropaganda. Flera filmer visades med olyckor i trafiken, och bilderna var brutala. Jag som var rädd för att köra bil innan kommer ju fan att krypköra på motorvägen efter detta. Tjoho.


Aja, nu är i alla fall första steget avklarat och resten återstår. Fick alla böcker idag, och tillgång till datorfrågorna, så nu börjar det på allvar. På lördag är det turboteorikurs som gäller. Spännande. Fast mest spännande ska det bli att börja köra bil, eller ja - mest skrämmande. Efter informationen om att om jag gör något värre trafikfel under min övningskörning så är det min handledare det drabbar och dennes körkort som ryker.. Crap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0