Infall och utfall

Jag fick ett litet infall nyss. Ett blogginfall. Som ni kanske ser (om någon nu mot förmodan är här och kikar :P) så har jag inte skrivit sen detta år tog vid, sisådär ett halvår sedan.

Hur som haver, nu är jag här. Och nu har jag tänkt skriva lite här. Alltid trevligt med en extrakompis att stressa av sig på. Sen är det lite mysigt också, på något skumt vänster :-)

Jag sitter just nu och plöjer igenom min lärobok i Företagsekonomi. Inte alls tråkigt faktiskt, utan väldigt intressant och roligt tycker jag - ekonomitönt som jag är. Har munta (Muntlig Examination för de som inte kan sära på munta och mutta, *host* syrran *host*) imorgon 9.30, så det gäller att klämma in all kunskap ordentligt in bakom pannbenet.


Innan jag återgår till mina studier bjuder jag på världens snyggaste och coolaste tjej:




// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0