Havregrynsgrötladdning

Dagen D är här och det är två timmar till "avgång". Muntan kör igång 9.30, så nu sitter jag och går igenom kursen en sista gång. Min mentor säger alltid att man inte ska plugga samma dag som man har prov/tenta/munta utan låta böckerna ligga, men jag blir alldeles för nervös för att låta bli. Jag kanske inte lär mig något under dessa två timmar, men på något sätt känns det ändå lugnande att plugga. Man hamnar ju i tänket liksom.

Jag laddar upp med havregrynsgröt och frysta bär som jag låter tina på den varma gröten. Helt okej uppladdning må jag säga, även om gröten var lite smaklös idag.


Innan jag påbörjar igångpeppningen ordentligt här vill mitt hår att jag ska visa hur det ser ut. Det var hos frisören igår och ansades rejält. Sådär en 3-4 dm av håret försvann, det vill säga mer eller mindre allt :P. Men både jag och håret är väldigt nöjda. Och jag slipper de groteska morgonfrisyrerna som jag lyckades få med det gamla håret. De var inte av denna värld. 









Nu ska jag ta och peppa igång här. *Pepppepppepp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0