Gasen i botten

Webbläraren i webbdesign var supersnabb på att rätta mitt uppdrag. Redan när jag kom hem från jobbet igen var det rättat. Det var himla roligt att få så snabb respons. En motivationshöjare. Så med motivationen på topp fortsatte jag med uppdrag nummer två, och tro det eller ej, jag sitter här, har precis skickat in det och tycker att det tog slut lite väl snabbt :P Webbdesign är sjukt kul! Ser fram emot att få gå på det tunga artilleriet ;-)


Nu ska jag strax krypa i säng. Gubben och jag ska iväg på handledareutbildning för B-körkort imorgon. Jag ska alltså sitta framför ratten på en bil som rullar på offentlig väg inom en snar framtid. Därför råder jag er ALLA: om ni absolut måste ut inom den närmsta framtiden, ta pansarvagnen och inte cykeln. Det är för erat eget bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0