Forget about it

Jag drömde att jag var en gangster inatt, haha. Jag förstod det dock inte riktigt själv förrän min morbror "got wacked" av mina buddies och vi körde iväg med honom i bagaget på bilen.. Tror bestämt att det är Goodfellas som har satt griller i huvudet på mig. Jag kanske borde sluta titta på gansterfilmer.. :P

Nu ska jag återgå till webbdesignen och redogöra för vad bl.a. WYSIWYG-verktyg (What You See Is What You Get-verktyg) är för något. Var på biblioteket igår också och lånade en massa böcker, och bland dem en bok om HTML och en annan om webbplatsbygge. Tanken är att jag ska försöka att äga sönder denna kurs. Men som vanligt lär det väl rinna ut i sanden och jag kommer sitta och råplugga med andan i halsen natten före muntan..

Dagens ståpäls: 




Ja, jag har fått pippi på Robyn.. Men hon är ju faktiskt en av världens coolaste artister. Enligt mig :)



// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0